Om Awesome

”Vi blev enige om, at de kasseapparater man kunne få simpelthen ikke var gode nok. Og gik de i stykker – eller skulle der ændres noget, var det alt for besværligt – og umuligt at få hjælp til, når lokummet brændte! Da vi havde lukket baren, blev vi enige om, at det kunne vi gøre meget bedre”. Sådan blev awesome-idéen født.

 Vores tanke var ganske enkelt, at der skulle være mest muligt tid til kunderne, overskud til at sælge op og færrest mulige ressourcer til administration. Og skulle man have fixet noget, så kunne man få det gjort med det samme. Så var vores servicepolitik på plads – samt kravene til hastighed og funktionalitet.

 Dagen efter gik vi i gang med research- og udviklingsarbejdet – og efter kort tid var det første system installeret. Vi kalder det udviklingssystemet, da vi stadig bruger det til at afprøve alle nye idéer og muligheder. Ikke kun vore egne. Får en af vore kunder en idé til en knap eller funktion, der kan forbedre deres hverdag – så afprøver vi det altid i praksis på udviklingssystemet først. Så ved vi, det virker, når du får det.

Og så skal det være let at bruge! Vores ambition er, at alle skal kunne lære at bruge systemet på under 5 minutter. Skal du lære en ny medarbejder op, er det altså vigtigere, at de lærer at sælge og servicere end at trykke på knapper! Det gælder også for administrationsdelen. Vore kunder skal ikke være uddannede bogholdere for at kunne leve regnskab på 10 minutter! I skal bruge tiden på at udvikle forretningen – ikke på at administrere den!

 Selvom vi vokser godt og hurtigt ændrer det ikke på, at det er os, du er i kontakt med. Har du en god idé, et problem eller en opgave – så er vi til rådighed. Også når du har mest travlt. Det er ofte der, problemerne opstår. Men dem løser vi!

Vores filosofi er nemlig, at vi skaber relationer. Vore egne – og i særdeleshed dine. Jo tættere en relation des nemmere er det at drive en sund forretning.

Vi glæder os også til at få et godt samarbejde med dig!